Cancellation policy

Kanselleringsvilkår 

Asker Tennisklubb tilbyr noen tjenester som belastes månedlig og årlig. Disse kanselleringsreglene beskriver hvordan du kan endre eller kansellere den typen kjøp.

 

Hvordan fungerer månedlige betalinger?

Ved månedlige betalinger vil betalingsdetaljene dine bli lagret sikkert, og du vil bli belastet en gang i måneden helt til semesteret er ferdig, med mindre du velger å betale på forhånd. Månedlige betalinger fornyes automatisk den 10. hver måned. For eksempel, hvis du startet en månedlig betaling 01.01.24, vil systemet automatisk belaste kredittkortet ditt den 10. neste måned som i dette tilfellet er 10.02.24. 

 

Kan jeg stoppe eller si opp en månedlig betalingsløsning?

Nei, det kan du ikke i dag dessverre. Ved kjøp av trening som tennisskole eller voksenkurs kan du ikke gjøre dette, og du kan heller ikke sette medlemsskap på pause. I fremtidens tennisskole og voksenkurs vil dette endre seg. Se våre retningslinjer for retur for mer informasjon om returer og refusjoner.

 

Forhåndsbetalinger

Når du betaler på forhånd, så betaler du en engangssum for hele semesteret. Vi kan ikke innhente flere betalinger, lagre betalingsmåten din, og deretter oppfylle eller belaste kortet ditt igjen. Se våre retningslinjer for retur for mer informasjon om returer og refusjoner.

 

Medlemskap og årlig betalinger

Alle medlemskap blir automatisk oppdatert etter 365 dager og du blir automatisk trukket ved ny periode. Om du ønsker å avslutte det, må du kontakte Asker Tennis senest 14 dager før nytt trekk. Du har også 14 dagers angrerett etter at et medlemskap er kjøpt og betalt. 

 

Hva skjer hvis betalingen ikke kan behandles?

Hvis en betaling ikke kan behandles, vil du motta en e-post med en lenke der du trygt kan oppdatere betalingsmåten din.

Har du noen spørsmål kontakt oss via info@askertennis.no